چرا سفر با تور سریلانکا را برویم ؟

چهارشنبه 29 آبان 1398
14:35
جی دی

جزیره سریلانکا با طبیعت سرسبز و بی نظیر که دارای جاذبه های عکاسی بسیاری است همچنین شهرها و روستاهای عاری از آلودگی ، فاصله نزدیک تا ایران ، امنیت بالا ، قیمت مناسب برای سفر به این جزیره ، ویزای ارزان ، میوه های استوایی ، دیدنی های باستانی و تاریخی ، فرهنگ رانندگی عالی ، آشنایی مردم با زبان انگلیسی و آب و هوای خوب به عنوان یک مسیر گردشگری محبوب به شمار می رود به ویژه اگر عاشق ادویه جات و چای هستید دلیل دیگری برای انتخاب این مقصد برای رزرو تور سریلانکا است.

این جزیره با طبیعت سرسبز و بی نظیر که دارای جاذبه های عکاسی بسیاری است همچنین شهرها و روستاهای عاری از آلودگی ، فاصله نزدیک تا ایران ، امنیت بالا ، قیمت مناسب برای سفر به این جزیره ، ویزای ارزان ، میوه های استوایی ، دیدنی های باستانی و تاریخی ، فرهنگ رانندگی عالی ، آشنایی مردم با زبان انگلیسی و آب و هوای خوب به عنوان یک مسیر گردشگری محبوب به شمار می رود به ویژه اگر عاشق ادویه جات و چای هستید دلیل دیگری برای انتخاب این مقصد برای رزرو تور سریلانکا است.

تور سریلانکا برای چه افرادی مناسب نیست؟

اگر به دنبال کشوری پیشرفته با مراکز خرید لوکس هستید و یا اگر علاقمند به مناظر زمستانی هستید به دلیل اینکه کشور سریلانکا کشور چهار فصل نیست تور سریلانکا به شما پیشنهاد نمی شود.

اقوام و نژاد ها در سریلانکا:

در سریلانکا اقوام و نژاد های گوناگونی زندگی می‌ کنند که عبارتند از:

۱- سین هالس (Sinhalese)، مهمترین نژاد در سریلانکا و حدود ۷۴درصد کل جمعیت این کشور را تشکیل می ‌دهند. سین هالی‌ ها از اقوام مردم آریایی هستند که از شمال هند به سریلانکا مهاجرت کردند. اقوام سنی هالی بیشتر در مرکز و جنوب سریلانکا پراکنده هستند.
۲- تامیلی‌ ها ( (Tamilsاز دیگر نژاد های مهم در سریلانکا محسوب می‌شوند و ۱۸ درصد جمعیت این کشور را در بر می‌ گیرند

تامیل‌ ها به دو دسته“تامیل‌ های سیلانی” (Ceylon Tamils) و تامیل هندی .
(Indian Tamils) تقسیم می‌ شوند. اقوام تامیل که بزرگترین اقلیت نژادی در سریلانکا را تشکیل می ‌دهند بیشتر در ایالت‌ های شمالی و شمال شرقی ساکن هستند.
“برگر” ها ،(Burghers)اوراسیان ها (Eurasians)، چینی‌ ها و “مالایی” ها نیز یک درصد جمعیت نژادی در سریلانکا را تشکیل می‌ دهند.

غذاهای سریلانکا

در این کشور غذاهای متنوع با طعمی دلپذیر سرو می شود. غذاهایی که ترکیبی از غذای هلندی ها ، پرتغالی ها ، هندی ها و بومی ها است و پر از انواع غذاهای دریایی ، سبزیجات ، ماهی و ادویه هایی که به طعم غذا تندی می دهد.
یکی از غذاهای محبوب در سریلانکا که در صبحانه سرو می شود یک نوع پنکک خوشمزه است که شکلی شبیه کاسه دارد و از آرد برنج ، شیرنارگیل و شکر تهیه می شود.
خورشت سبزیجات از غذاهای اولیه این کشور است که با توجه به سبزیجات هر فصل درست می شود و یک نوع از غذاهای خورشتی این کشور است .
خرچنگ نیز یکی از غذاهایی است که به دلیل داشتن گوشی شیرین معروف است و از آنجایی که در این کشور غذاهای دریایی بسیار تنوع دارد این غذا نیز که از غذاهای گران قیمت است بسیار محبوب است.
یکی دیگر از خورشت های محبوب در این کشور خورشت های ترش ماهی است که در آن تکه های ماهی در ترکیبی از ادویه ها وسیر پخته می شود و برای ترش کردن این غذا میوه ای شبیه تمبرهندی به این خورشت اضافه می شود.

موج سواری در تور سریلانکا

اگر به تفریحات و ماجراجویی های آبی علاقمند هستید سفر به سریلانکا را تجربه کنید. موج سواری در سریلانکا یکی از محبوبترین تفریحات است که ساحل ahangama از محبوبترین مقاصد برای این کار است.

مسابقه توک توک

اگر به مسابقه علاقمند هستید در سریلانکا به سراغ مسابقه توک توک بروید. در مسیر با چالش های زیادی روبرو شوید مانند چالش خوردن فلفل.

رزرو تور سریلانکا

دیگر مثل گذشته نیاز نیست برای خرید تور به صورت حضوری به آژانس ها مراجعه کنید. اگر به دنبال تور سریلانکا ارزان هستید می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت سه کلیک جامع ترین سامانه رزرواسیون اقدام به رزرو سریع کنید.


موضوعات: تور ارزان,
[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بلیط هواپیما ارزان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]